Live it out loud.

Tummen upp för min Söndag iallafall :) Har varit riktig trevlig:) Började med att hämta upp Mike i Hingham för att senare köra vidare för att hämta upp Anna i Cohasset. Jag och Mike ville lura Anna att vi fått punktering, men det gick väl sådär.. :P Att lura någon att man kört på en trottoarkant sidan om vägen med frasen "A turkey came out in the middle of the road. No wait, it was a hole family of turkeys" kanske inte gör historian så jätte trovärdig:P Men kul var det:P Nästan gång kanske vi lyckas lura henne:P Anyway, efter att ha hämtat Anna åkte vi vidare till Ihop för lite amerikans frukost. Var godare denna gången. Men kanske var för att klockan var nära halv ett och jag inte käkat frukost. Så blev väl mer som en brunch. Men njaa..

Efter att ha lämnat Mike hemma hos sej åkte vi och hämta upp Leyro! Stannade sedan på Iparty för att fixa lite till halloween. Riktigt kul där inne när vi provade hattar och allting annat:P Hann med att fixa en hel del grejer också. Nu saknas bara några saker för att vi ska vara helt redo inför helgen! Ska bli SÅÅ kul att fira halloween här!! :)

Efter att ha praktiskt taget tvingat Anna och Leyro att åka på pumpa plockning med mej, styrde vi mot Bridgewater. Knappade in adressen i GPSen och så bar det iväg. Men när vi väl kom fram till adressen såg vi inte en pumpafarm så långt ögat kunde nå.. Så till sist stannade vi vid en mack, där några killar fakiskt var schyssta och lät oss köra efter dom hela vägen till farmen, så vi kunde komma rätt! men väl framme hade dom lyckats stänga.. Och tydligen hade dom slutat köra ut till pumpa fältet redan 15 på dagen.. jag var sååå sur.. För jag hade sett fram emot det.. Få väl se om jag får med mej någon nästa helg:P Om vi hinner. Men då blir det sista chansen innan allting stänger för i år!

Väl hemma hos mej blev det tacos! Med en mexikanare i gänget var det ju nästan ett måste:) Efter middag och lite Greys blev det fotboll för hela slanten. Killarna drog hem en seger. Och vi är nog lite av deras maskotar när vi sitter där och kollar på dom varje söndag. Förra helgen åkte vi aldrig dit och då förlorade dom stort. Så vi får nog bara inse att vi måste sitta där. Så pojkarna blir glada:P




Jag och Leyro på PumpaFarmen:P



:)



Gillar dessa flickor skarpt :)



Jag fick iallafall hålla i en pumpa:P För det har jag ju inte gjort förr:P hehe

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0