It kind of sucks..

Har försökt i flera dagar nu att försöka kolla på fredagens avsnitt av idol.. Men det har inte gått! Står bara att det är något fel på videoklippet.. Bara för att tv4 "hippar" till sin tv4play behöver inte vi DESPERATA männiksor som sitter ute i världen bli drabbade. Inte dom i heller som sitter i Sverige och kanske har missat avsnittet helt. Och om 3 dagar får man minsann betala för att se programmet! Det värsta är att jag kommer antaglien vara den idioten som betalar. En höst utan idol är ju ingen höst! TUMMEN NER för tv4play!

Annars är jag allmänt trött idag. Ska försöka komma i sängen i tid. Och sen kanske. Men bara kanske ska jag unna mej själv lite sovmogon i morgonbitti.. Får väl se hur snäll jag är mot mej själv! :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0