Flying high!

Sitter med en kopp kaffe framför mej. Laddar upp för inför ikväll! VAd än det nu blir! :) Men jag har en liten känsla av att det kommer bli en skojig kväll! Har haft den känslan innan men kanske inte riktigt blivit så bra som jag hoppats. Men man vet ju aldrig med detta landet :)

Jag har bestämt mej för vad jag ska vara på Halloween :) Jag säger inte det än. Det får ni se nästa helg :) Meen det är sjukt bra, tycker jag iallafall ;) Det var faktiskt tvillingflickan som gav mej iden;P haha! Så ni kan ju bara ana hur det kommer bli:P

VAD håller dom på med i Malmö?!?! Skjuter ju hit och dit.... Katastrof! :S Skärpning!

Angånde min hemlängtan som kom till mej för några dagar sen, vill jag säga TACK för allt stöd jag fått hemifrån. Alla mejl, meddelande och allt det där har fått mej att känna att ni är närmare än vad ni är. Det underlättar. Sen kan jag ju säga att jag har ett bra crew här på andra sidan jordklotet som gör det lättare :) Så kärlek till er alla :) <3

Nu får ni alla ha en underbar helg :) Ta'et lugnt :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0