Cause you're amazing just the way you are.

Vaknade upp idag och mådde sjukt mkt bättre! :) Fortfarande lite krasslig, men ändå. Woohoo! Så eftersom jag spenderat två dagar med att vara sjukt trött och inte alls mej själv måste jag på något sätt ta igen det. Därför är mitt humör verkligen på topp! Sprudlande lycklig som jag tydligen sa väldigt mågna gånger en kväll förra månaden haha! Kan det vara vädret? För det har nästan varit på gränsen till vårväder idag! Eller ja det är ju höst, men jag tror ni fatta vad jag menar :P Jag har varit så glad att jag bara vill hoppa upp och ner och skrika ett vårskrik precis som Ronja Rövardotter! Det vårskriket gjorde förövrigt en av tvillingarna idag under läxläsningen. För att jag skulle hjälpa honom med läxan istället för sin syster.. Ja nog föll ögonen på honom allt!  

När det sedan damp ner ett paket till mej i brevlådan från älskade Lina kunde det inte bli bättre! TACK Lina!!! Du är en räddare i nöden!!! :) <3

Nu väntar jag på att Anna ska komma! Vi ska käka, kolla på det nya avsnittet av One Three Hill och sedan köra vidare till biografen för att kolla in en ny film som kom ut i helgen. "Life As We Know It". Verkar vara en film som jag kommer tycka är awesome. Men jag berättar imorrn vad jag tyckte :) Tills dess. Kolla in trailern vet ja! :)



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0