Caught in a chase.

Efter att haft flera känslosamma inlägg under en och samma vecka är det kanske på tiden att skriva om något annat :) Snart är det helg. Och jag är faktiskt taggad! Även fast man fortfarande inte har en aning om vad som kommer hända! Vilket raskt leder mej in på en väldigt typisk amerikansk sak! Dom kan inte planera! Allt bestäms i sista sekund! Så under helgerna så gäller det att hålla sej redo. Ni vet fixa till sej. Kolla ut kläder. Så när någon hör av sej ska man alltid vara redo för vadsomhelst! Tycker fortfarande det är grymt irriterande. Men man lär väl sej med tiden:P

Halloween börjar närma sej med stora steg och jag måste komma på något jag ska klä ut mej till.. Jag är öppen för förslag! Hör gärna av er :) Behöver ju inte vara något skrämmande. :P

Nu ska jag fixa till mej lite innan jag åker till Taru för att vara lite social med henne. Kan tänka mej att det blir middag och sen någon film.

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: sandra

Miss you sooooooo much. I am always here for you <3 Du ska klä upp dig till något som chockar alla haha ;)

2010-10-08 @ 18:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0