5 hela månader.

153 dagar har jag varit här. Känns inte så länge när man lägger det i dagar. 5 månader låter längre. Har nästan tagit mej igenom halva tiden här i USA. För tillfället känns allting väldigt bra! Och jag är verkligen happy. Det känns bara sjukt länge sedan man såg alla där hemma. Det gör ibland ont i mej så mycket man saknar alla. Jag vill typ på något konstigt och magiskt sätt slå ihop mina världar. Vill att alla där hemma ska vara en del av den världen jag får vara med om. Hm. Får fundera på hur sjutton jag ska lyckas med det!

Har även fått två roliga nyheter idag! Anna har fått klartecken på att förlänga sitt år här i USA! JAG ÄR SÅ GLAD!! Hade nästan ont i magen där ett tag av bara tanken på att behöva säga hej då till henne! Men nej, hon stannar:D Och även lilla Sandra har fått en ny familj! Så hon slipper åka hem!! Jag håller verkligen tummarna för att allt går vägen med denna familjen :) Ett plus i kanten är ju att hon kommer bo på Long Island så kommer lätt kunna åka och hälsa på henne :)



I don't want to regret anything. This is my precious time. It's my turn. It's time for me to step up and show the world who I am.

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0