You made me to the person I am today.

Förlåt för den lite slarviga uppdateringen. Men om ärligheten ska fram har Jag Varit ganska så trött efter Philadelphia. Igår somnade Jag först i soffan. När Jag väl vaknade bestämde Jag mej för att lägga mej lite snabbt på sängen o kolla igenom lite bilder innan Jag duschade o fixade till mej för natten. Jo men tjena. Somnade ganska fort där med. Med kläder på, oduschad, lampan tänd och oborstade tänder. Vaknade upp mitt i natten o la mej under täcket iallafall:p vaknade sedan halv 10 i morse. Godmorgon lixom:p så blev inte så mkt gjort innan Jag hämtade ungarna. Pratade med mamma äntligen! :) yay! Tvättade o gjorde allt på min lista. Efter jobbet drog Jag o Anna till Target där Jag fick inhandlat lite grejer, bla en klocka för 12 dollar:p sen blev det bio, unstoppable. Var helt okej faktiskt. Tråkigt nog satt Jag där under hela filmen o visste om slutet... så det var väl inte någon wow film. Men bio på tisdag är en tradition nu så så fick det bli:p :) Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0