When you no longer care, that's when you had enough.

Försov mej i morse. Mer behöver Jag faktiskt inte säga.. Vanligtvis brukar Jag bli segare än segast när Jag bara kliver upp rätt ur sängen sådär. Men med det uppvakandet kunde man inte mer än vakna till. Annars gick jobbet bra. Jobbar vanligtvis inte på onsdagar men får vara ledig på fredag istället. :) Så det blev biblioteket, leka med mördarkaninen och cykla till Pegs hus:) Efter jobb blev det middag utanför duxbury med Anna, Sandra o leyro:) Mycket trevligt måste Jag säga! :) Julsångerna avlöser varandra på radion förresten. och om Jag glömt nämna det så har det redan pyntas lite överallt för länge sen. Julen börjar närma sej med stora steg! Ändå bjöd vädret oss på runt 17 grader idag. Jag klagar då inte! :) Bara Jag får snö på julafton så blir Jag glad:) Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0