We try too hard and it's a waste of my time.

Fått upp det sista av mitt julpynt! Nu ska jag bara till Ikea nästa helg och köpa det sista. Vilket inte är mkt. Och jag har raderat min tanke om att införskaffa en julgran. Visst det hade varit supermysigt! Men jag känner att det kanske blir lite för mkt pengar att lägga ner. Jag måste ju köpa alla tillbehör. Och det är ju inte som att jag kan ta det tillbaka till Sverige sen... Så det får jag hoppa av detta året! Mitt julpynt är väl inte heller världens snyggaste. består mest av lite belysning och glitter. :P men det får mej att komma i lite julstämmning iallafall :P

Som ni ser har jag lyckats få in dom svenska bokstäverna på mitt tangenbord :) Skönt! Och Marita, jag tänkte där ett tag att jag skulle skriva bara på engelska. Men jag vet att det är en del av mina läsare som inte riktigt förstår då. Men vem vet, jag kanske ett ryck och lägger ut ett inlägg på engelska en dag :P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0