Walking down the streets of Philly, but it's not without feeling silly!

Borta bra men hemma bäst! Ja man får verkligen svart på vitt att Massachusetts, Boston och weymouth är hemma. Efter en helg borta är det verkligen skönt att komma hem. Känns bara lite underligt att man har ett till hem i usa! Men anyway. Haft en underbart rolig helg i Philadelphia! Mkt skratt och fånerier! Dessutom fick Jag se massor av staden! Men Jag tror Jag väntar med att berätta allt om helgen till när Jag fått tag i en data:) lång historia, och Jag vill inte plåga er att läsa en text utan radbrytning:p men så fort som möjligt lovar Jag att berätta allt! Dessutom är det en duktigt trött Josefin som nu ligger i sängen redo för natten! Som ni kanske kan förstå blev det inte mkt sömn under helgen:p men nu ska Jag bädda ner mej. Men håll utkik! Uppdatering kommer snarast:) Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0