Veterans Day!

Okej amerikanare och deras holidays. Känns som att det dyker upp någon holiday varje månad. Och denna dagen är en helgdag tillägnad alla som deltog och stupade i första världskriget. Om Jag inte fått det helt fel för mej. Amerikanare är patrioter ut i fingertopparna. Något Jag visste när Jag kom hit, men Jag tror man faktiskt måste bo här för att uppleva HUR stor kärleken till landet och alla som kämpar för landet verkligen är. En stor kulturgrej som Jag är glad över att ta del av! Min värdpappa Var hemma med ungarna så Jag har Varit ledig under dagen men jobbat lite nu under kvällen. Dagen har varit lugn. Sovmorgon, städat undan lite, träffat Anna och sen lagat spagetti med köttfarssås. Samt ett tappert försök att packa min väska inför helgen. Gått sådär så det blir resten nu innan läggdax! Åh Jag är så exited inför helgen! :D inget kan gå fel! Det enda problem som kan uppstå är kanske en viss mexikanare som får sova i korridoren om han inte passar sej:p Detta blir faktiskt sista inlägget innan helgen. Imorgon blir det jobb och direkt när Jag slutar vid 11 blir det iväg till Newton där bussen avgår! Men Jag är tillbaka på måndag med uppdatering av helgen, förhoppningsvis med min data :) Ha en trevlig helg allihopa! Och simma lugnt:) Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0