Una ilusion, that plays with your mind and makes you take action.

Tänkte det kanske är lämpligt att uppdatera er där hemma om vädret! Hahahahahaha HA! Nä men helt seriöst så vet jag att ni kämpar på med snö. Hade jag varit hemma hade jag tyckt det varit mysigt. Just in time för första advent och allt! Men det är ren fakta att när jag idag var ute och gick faktiskt inte ens behövde ha jacka på! Visst det var nästan på gränsen till för kallt, åtmindstånde för händerna! Men ändå! Lite galet är det! Detta kan jag nog inte skryta länge om. En fågel har viskat i mitt öra om att snön är på väg!

Ledig och utan bil har jag varit idag. Inte en rolig kombination där inte. Men jag ska inte klaga allt för mkt. var ju ändå ledig! Men imorrn är det back to reality och jobb väntar mej. Efter nästan en veckas ledighet.

När jag väl fick bilen på kvällskvisten åkte jag och hämtde upp Taru. Det blev middag med en massa prat. Därefter tog vi och körde till en kareokee bar. Pinsamt läge när vi kom in och det var MAX 10 pers där inne. Alla var 40+ och inte i nyktraste laget. Så vi styrde mot en annan bar istället. Den var inte mycket bättre = inte en enda kotte.. Tjejen bakom baren såg till och med förvånad ut när vi traskade in, haha. Så vi vände på klacken och gick ut igen. Taru hade en fixide om att hon verkligen ville till en kareokee bar så det blev till att styra tillbaka till den första igen! Där hade mängden människor minskat till hela 4 personer! Men vi var ju där, så vi satt oss ner och snackade med bartendern istället. Taru tvingade sedan mej upp på scenen för att sjunga Kelly Clarksons Breakaway. Det gick väl som det gick! :P Höhö.

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0