There were things I'd never do again, but then they'd always seemed right.

Alla som inte är i usa kanske inte vet att nu på torsdag är det den stora amerikanska högtiden thanksgiving! Snacka om att jag är exited!! :D Men pga av thanksgiving så har jag inte mkt jobb i veckan! Jobbade heldag i måndags men idag hade jag bara stykning på schemat sen har jag Varit ledig:) o kommer nog vara det resten av veckan också! Inte för att det hänt så jättemkt idag, men vid lunchtid gick jag ut för lite ärenden. Hade förberett mej för kyla men väl ute upptäckte jag att det var runt 10 grader ute! Lite skillnad från Sverige som har snö! :P Julkänslan kom dock tillbaka när julmusiken spelades på radion och när killen som stod utanför Walmart med en bjällra skrek "happy holidays" efter alla. Så jag köpte hem lite julpynt som jag tänkte börja dekorera i min lilla lya:) Min värdpappa har även haft sin födelsedag idag! Vilket gjorde att jag oxå fick handla det sista till hans lilla present. Fick till det till sist iallafall! Men usch vad jag inte gillar att köpa presenter. Jag VILL så gärna ge alla presenter hela tiden, men jag tror att jag tänker för mkt på vad personen som får presenten ska tycka.. Detta problemet började i tidig ålder.. Som exempel kan jag ju ta när jag i 5e klass skulle ge min musiklärare en avslutningspresent... Samlade ihop mina pengar och gick till maxi för att hitta något. Tittade först länge på blommor. Men av någon konstig anledning kom jag på tanken att han kanske var allergisk mot blommor.. Så jag började titta på choklad istället. Men när jag stod med mitt fina kort och två kakor marabou fick jag panik och kom på en annan tanke om att han kanske var allergisk mot mjölk.. Så efter mer än en timme kommer jag hem till mamma med min present. Ett paket tuggummi! Herregud lixom! Måste lära mej att oftast är det bara tanken som räknas! Haha. Den gången gick det ändå bra. Mamma stoppade mej från att ge bort ett tuggummipaket och följde med mej att handla blommor. :P Antagligen en stor uppgift som förälder - stoppa Sina barn från att skämma ut sej själva! Jaha, då lyckades jag få den historian printad i bloggen:P haha! Annars träffade jag Anna nu under kvällen. O tisdagar betydde bio:) det kunde ni väl aldrig lista ut:P Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0