The meaning of complete.

Snacka om att det typ Var skitjobbigt att komma upp ur sängen i morse... Inte nog med att det redan är mörkt nere i min källare, nu efter att även Boston gått över till vintertid, är det typ som att kliva upp ur sängen mitt i natten! Min trötthet höll i sej hela dagen, kulit. Men vad mer kan man begära av dom första dagarna av mörker. Dessutom har regn och rusk Varit ett faktum! Anyway, har blivit till att underhålla lillen mestadels inomhus. Lekt med dockor typ 2 timmar idag och barnasinnet kom verkligen fram igen! Men efter 2 timmar fick det vara nog. Blev lite storytime i hingham innan vi begav oss till hanover mall. Jag slutas inte att bli förvånad över alla blickar när vi kommer där hand i hand gående genom mallet.. Och alla äldres leende mot först lillen och sen upp till mej. Ja ibland känns det verkligen som sin egen unge. Men som Jag sa till Linda senast i helgen, det dröjer länge innan Jag kläcker ut en unge... Bara tanken av det just nu får mej att kallsvettas:p Imorgon åker Jag med Datan till min värdmammas systers man jamie! Så håll tummarna att han kan fixa problemet även denna gången:D Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0