The breath before the fraze.

Jobbat tre olika skift idag med typ en och en halv timmes paus mellan varje skift. Ganska så drygt då det inte riktigt funnits tid till att göra något mellan. Men efter jobbets slut hämtade Jag upp Ida för en tripp till Ikea:) blev köttbullar till middag:p tihi. Att komma till Ikea är som Jag nämnt innan, som att komma hem. Det är precis som att man för en stund inte längre är så långt ifrån hemma. Kanske Var det just Ikea och allt snack om au pair livet som fått mej att bli lite depp såhär på kvällskvisten. Nja det är nog massa annat inblandat också. Men vilket fall som helst så längtar Jag hem något fruktansvärt just nu. Det är inte alltid lätt, men sen Var det ingen heller som sa att det skulle vara det. Det konstiga är att Jag borde vara lättad. Men min magkänsla säger annat. Hm. Något som Jag däremot längtar efter är helgen! Då blir det till att dra sej 8 timmar söderut och till Philadelphia! :D Det kommer bli awesome eller hur Linda?! :) so much fun! Tror det även är bra för mej att komma bort för en liten stund. Få lite perspektiv på saker och ting. Gud vad det lät moget och vuxet. Perspektiv.. Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0