Sleeping is overrated!

Okej en kort uppdatering. Thanskgivning och Black Friday har passerat! Mer om det blir det imorrn. Da kommer bilder och lite sant ocksa! :) Men har haft 2 roliga och galna dagar! :D Sov ca en och en halv timme i natt.. Sa nar klockan nu star pa snart halv nio ar jag SUPERTROTT!! Men totally vart det! :)

Marker ni kanske en forandring? Just det! Jag kan gora radbrytning, vilket betyder att jag sitter vid en data! Men jag har inga svenska bokstaver.. Vet inte vilket som ar jobbigst att lasa, utan radbrytning MEN med svenska bokstaver, eller med radbrytning MEN utan dom kara svenska letters. Sa KOMMENTERA och beratta vad som ar enklast! Annars far jag kora pa sahar! For TAAAADAAAA! Det ar faktiskt min data jag sitter vid...!! Japp kopte en data idag! Den andra datan kommer jag skicka hem till sverige for att byta ut. Men let's face it. Jag klarar mej inte utan en laptop. Sa ar det bara!

Nu ska jag lagga mej framfor soffan och softa lite. Kanske till och med poppa popcorn.. hm. Kanske blir for lange for mej att sta upp dom 3 min popcornen maste vara i mikron. min kropp ar slut!

Just de ja! Innan jag avrundar maste jag bara saga att jag ar gryyyyymt avundsjuk pa min kara mamma och syster som sett Idol idag i Malmo! Forra aret var det jag och mamsen som satt dar. SO MUCH FUN! Men i ar fick jag overlata min plats till My:) Och jag hoppas det var minst lika roligt for dom detta aret som det var forra! :)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Marita

Kul att du har en data igen,svårt att läsa utan prickarna,Du kan ju skriva på engelska om du vill,alla förstår nog det.

2010-11-27 @ 19:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0