Salem - The Witch Town.

Lite bilder från Salem :)




Han längs till vänster gick så himla roligt! Jag nästan ångrar att jag inte filmade det:P




Leyro, Jag o Anna <3


Tycker det är rätt läskigt att föräldrarna ställer sina barn såhär. Om jag varit ungarna hade jag blivit livrädd:P


Ja hade jag aldrig sett en livs levande hot dog innan så har jag det iallafall nu:P haha! Stackars lilla vovve!


Detta var nästan lite hemskt. Jag menar jag kollade faktiskt lite på Teletubbies när jag var liten! men smart som jag är har jag alltid tyckt dom varit lite udda:P jag hade visst rätt! :P


Hoppas ni ser ironin i det hela. Det var faktiskt halloween och då ska man göra skrämmande saker. Detta påhitt fick dock ett gäng damer att få upp ögonen för oss. Dom hjälpte inte bara oss med att fota utan tog även upp sina egna kameror! haha!


Sprang in på en affär som sålde ut alla Halloweensaker för under 1 dollar. Så det blev en mask för oss 3, då vi faktiskt inte hade klätt upp oss. Som dom flesta andra faktiskt hade gjort:P


This is the time of my life :P


"Parking for Witches only, All others will be towed"

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0