Now it's time to let it through.

Så! Nu har jag bildbombat min blogg med bilder från både Salem och Halloween! Varför ska det vara så svårt att lägga upp få bilder på bloggen? Men mycket är inte alltid dåligt mina vänner! :) Så missa inte inläggen lägre ner! :P

Precis hemkommen från en CheeseCake kväll! Det är ju nu två stycken nya svenska som kommit hit. Så jag och Anna tyckte det var lämpligt att dra med dom ut :) Fast Leyro fick ju hänga på, så såååå jättesvensk blev den väl inte:) Blev även en sväng in på Forever21. Jag skulle ju inte handla något! Men såklart kom jag ändå ut men en ny scarf och en ny mössa. Skyller på att det blivit sjukt kallt! Hur kan temperaturen sjunka så mkt SÅ snabbt?! Förra veckan var det 25 grader och idag fick man nöja sej runt 7..! Förvirrande är nog det perfekta ordet!

Nu tänkte jag hoppa in i en varm dusch. Borde egentligen gå och lägga mej sen! Men om jag känner mej själv rätt blir det säkert ett avsnitt av vänner innan mitt huvud hamnar på huvudkudden! :P

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: marita

Fick du bort färgen ur håret,eller är du rosa nu?

2010-11-03 @ 10:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0