Let’s not make mountains out of molehills.

Om jag skulle välja ut låtar som symboliserar mitt år här i USA så skulle Love the way you lie med eminem och Rihanna ligga högt på listan! Den kom ut ungefär samtidigt som jag kom hit så den låten håller mej varmt om hjärtat. Inte nog med att Eminem lyckats till punkt och prickar med att säga så perfekta ord, den ger mej ett lyckorus som inte går att beskriva. MEN för att komma till en poäng! Just när jag känner att jag inte längre vill fortsätta tjata denna låten, jag menar jag flyttar den inte längre till min nya lista på Spotify, så kommer Rihanna ut med en annan version! Lyssna och bli kär i den andra versionen av love the way you lie vettja! :)




♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0