It's all because of you.

Ligger nu i sängen och klockan är egentligen för tok för mkt för att uppdatera er. MEN Jag gör det ändå:) det där med att börja jobba klockan 14 idag stämde ju inte riktigt. Efter gjort alla mina sysslor på förmiddagen skulle Jag iväg och handla kaninmat innan ungarna skulle hämtas upp från skolan. Okej, alla som känner mej vet att Jag till 110 % djurvän. Men när det kommer till familjens kanin så skär det sej något fruktansvärt! Han ger mej Fan bara besvär! Och det värsta är att han njuter av att göra mej pissed! Diktator är vad han är..! Anyway efter att hittat djuraffarer efter mkt om och men hade dom såklart inte hans specialmat.. Och personalen Var väl typ noll komma noll noll intresserad över mina kanin problem. Ibland kanske det är bra att Jag är i ett främmande land där inte många kan svenska, för mina ord Var inte vackra när Jag vandrade vidare mot bilen, i ösregn. Annars gick dagen smärtfri. Och på kvällen begav Jag mej till fours för lite avskedshäng för rob, en av engelskmännen. Trevligt. Hoppas nu på en reunion i England snart:p kan även nämna med ganska så stort plus att Jag verkligen har ett gäng bra kompisar här. Utan dom hade det lixom inte funkat. Deras ord idag gjorde mkt, även fast alla ord made no sence:p Efter fours åkte Jag vidare till biografen i hanover för att se due date med Mike och Anna. SE DEN! riktigt rolig! Haha! Bra slut på en bra kväll :D Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0