It just slide right off me.

Hade idag au pair möte i duxbury! Var ett möte som bara gick ut på Internet och brandsäkerhet. Som ni kan förstå inte världens roligaste. Men vi klarade oss igenom det och efteråt blev det glass på friendly's. Kanske var det en belöning till oss själva för att vi satt stilla så länge och lyssnade snällt:P man blir som man umgås:P Annars så kan jag informera alla om att jag smider planer! Händer mkt nu fram till nyår och jag ser verkligen fram emot det! :) Ni kommer få reda på allt eftersom:) :P vill ha en lite hållhake på mina läsare:p och påtal om mina läsare, så har jag sett att jag fått fler dom senaste veckorna! Hjärtligt välkomna:P Lite komiskt att min statistik går upp när min blogg är som minst intressant. Ännu inte byta utseende, inga bilder på ett tag och långa texter utan brytning. Men jag lovar att det SKA bli bättre:) Till sist vill jag runda av med att ägna en tanke åt min skåning Ida som fått lega på sjukhus nu idagarna! Stackare! Hoppas hon kommer tillbaka snabbt in i au pair leken igen! Om hon nu läser detta i brist på sysselsättning så Krya på dej Skåne! :) Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0