Himmelsblå Kärlek <3

I morse ställde Jag klockan så Jag skulle kunna vara med och följa MFF matchen på radion. Min mobil ville inte alls samarbeta på det men Jag fick följa matchen ganska så bra med alla status uppdateringar på Facebook! Och sen stod det klart GULDET ÄR HEMMA I MALMÖ IGEN!!! Det var riktigt hårresande att läsa på Aftonbladet vilken stämning det Varit på swedbank stadion idag. Fick mej tänka tillbaka på 2004 när Jag själv stod i publiken när guldet blev Malmös! Det är faktiskt med tungt hjärta Jag nu sitter i usa och inte alls kan vara med på festligheterna. Fotbollen är en folkfest. Och en dag som denna glöms bekymmer som allt stök i rosengård och lasermannen helt bort! Men som det diskuterades om innan idag. Man kan inte både ha och äta kakan. Nästan gång får kanske även Jag vara med! För nästa år blir det väl en favorit i repris?:) Bra kämpat alla pågar i laget! Grattis :) ps. I o med att dom flesta i laget är unga så kommer Jag och ta en av killarna i gänget när Jag kommer hem. Om inte någon amerikanarna stjäl mitt hjärta först då vill säga:p Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0