Here we go again...

Okej alla läsare... kan meddela att min data har kraschat så ni får stå ut med min uppdatering från mobilen. Och Jag hoppas ni kan stå ut med inga bilder o text utan brytning ett tag.. men håll ut! Snart går det tillbaka till det normala. I Hope! Ännu en helg har passerat! Lite långhelg för mej dock som Var ledig även i fredags! Det blev Jag faktiskt glad över:) då kunde Jag åka och träffa linda lite tidigare än beräknat:) blev bio, paranormal activity 2. Hårresande värre. Dock trodde Jag den skulle vara värre! Men Jag gick lite skakis ut från biosalongen och med ett litet blåmärken på armen efter lindas stadiga grepp:p haha! Annars bestod fredagskvällen av ett snabbt besök på mallet, inhandling av lite mat och sedan även tacos innan vi la oss i varsin soffa och pratade som bara linda och Josefin kan. Blev flash back för oss båda över hur ung och dum ibland verkligen stämmer:p Drog sedan vidare till beerworks där vi i princip bara hann hälsa på alla innan vi blev utslängda:p så kan det gå när Josefin försöker vara snäll och köper öl till minderåriga:p fick oss ett gott skratt iallafall:p Annars har helgen rullat på. Blivit frukost på ihop, promenader, snackat med folk hemifrån, sovit allt för länge och nu på söndagseftermiddagen blev det bowling. Jag är inte ett stort Fan av bowling... o Jag klagade på bra. Så pass mkt att klotet hörde mej och ville få mej glad. Andra rundan stod Jag som stolt vinnare:p Ska inte skriva allt för mkt då det redan måste vara långsamt att läsa allt detta. Men vill avsluta med att gratta tvillingarna som fyllde 9 igår! Hoppas ni hade en jättebra dag:) saknar er, era huliganer:) Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0