Feeling good don't ever cost a thing!

Har verkligen haft en underbar söndag! Önskar verkligen att alla söndagar kunde vara som denna:) Hämtade upp Leyro och Ale, dom två mexikanska galningar, vid lunchtid! Tillsammans åkte vi till Plymouth. Då Det är rätt mkt historia om Thanksgivning där, Var det massor av liv och rörelser! Hade massa tält uppsatta som vi fick runt i. Underbar typisk amerikansk lantkänsla fick jag i kroppen. Country musiken spelades högt av ett liveband och stämningen Var på topp! Efter att fått massa gratiskuponger överallt åkte vi till fridays där vi åt god mat helt gratis! Betalade bara för drickan, inte illa eller hur?! Sen åkte vi till McDonald's där vi fick gratis kaffe innan vi styrde bilen mot Canter. Där hade vi fått nys om att New Englands största julbelysning höll hus. Men den synen vi möttes fick oss att tappa hakan!! Dom hade belysning i alla former och färger! Har aldrig sett något liknande! Vi höll på att vända och åka hem dock när dom skulle ha 18 dollar för att komma innanför grindarna! Men min magkänsla sa att vi skulle gå in ändå! Sagt och gjort. Och vi behövde aldrig ångra oss en sekund! Lampor överallt vilket fick mej att bli helt förtrollad! Blanda Det med all julmusik och den bitande kylan så dröjde det inte länge innan Josefin fick julkänsla som hette duga! Åkte ett 2 miles långt spår med ett tåg som gjorde att vi fick se all julbelysning. AMAZING kan jag säga, igen, utan att skämmas. Blev även en tur i virvelvinden och någon annan snurrade sak samt att jag satt på en häst i en snurrade barnkarusell som fick mej att känna mej som 5 år igen. Många skratt avlöste varandra och 3 timmar senare satt vi oss i bilen och körde hem! Kan säga att jag är ganska så jättetrött! Så mkt bilder jag vill visa för er! Och ska verkligen försöka att låna en data inom dom närmaste dagarna så jag får dela med mej av min dag i även bilder! Men nu ska jag sova, så jag orkar med imorgon då verkligheten kallar med jobb. Natti Natti! Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0