Everything doesn't always work out like you want them to do.

I fredags fick Jag reda på det Jag inte ville skulle hända. Min dator är helt sönder. Hårddisken är kaputt... Slog bort det problemet eftersom Jag ville att inget skulle förstöra min helg. Men verkligheten har nu kommit ikapp mej.. Jag vet att förr i tiden hade man inte den tekniken som finns idag. Ingen data eller mobiltelefon. Men helt ärligt så vet Jag inte hur Jag ska klara mej utan min data... När hemlängtan slår in kan jag alltid skypa med någon hemifrån eller bara kolla in läget på Facebook. Till o med att gå in på Aftonbladet får en att känna att Sverige inte är så långt borta. Och Ja min blogg. Den ni nu läser... Känns som att den inte uppfyller sin mening utan bilder och grejer. Men vi får se hur Jag ska lösa mitt problem. Jag är helt ärligt helt out utan data. Men Jag spånar på en lösning. På bäst möjliga sätt. Utan att bryta ihop. Vinna lite pengar på lotto hade ju inte skadat! Och som att detta inte skulle vara nog så la min svenska mobil också av igår. Jippy. Något säger mej att på ett sätt hade det kanske Varit bättre att vara amish. Dom har varken mobiltelefoner eller datorer. Dom har lixom två problem mindre! Tekniken är verkligen inte rolig alla gånger! Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0