Celtics vs. Nets

Ååh jag är ett stort Celtics fan nu!:P Ska kanske ta det från början och berätta hur det gick till. :p hämtade upp Leyro efter hon slutat och tillsammans tog vi Tet in till Boston. Roligt detdära att vi inte riktigt visste vilken linje vi skulle byta till väl inne i Boston. Men det var bara till att följa efter dom som hade Celtics saker på sej och som tur var skulle dom också på matchen:P Väl framme på TD Garden fick vi våra biljetter och kom lagom in i arenan precis innan matchen började. Fick platser ALLRA högst upp! Men vi såg bra, men titta ner fick man inte göra för då fick man nästan svindel:P Sen blev det basket för hela slanten! New Jersey Nets lyckades ligga poängmässigt före eller jämte Celtics under hela matchen. Men i sista halvleken drog Celtics förbi och vann!! :D Sjukt bra stämning var det hela tiden! Mellan pauserna stod alla upp och dansade till musiken, alla skrek för fulla muggar och hur häftigt var det inte att se cheerleaders som dansade på med Sina pom poms:P Inte nog med det. Ni vet storbildskärmen som alltid brukar finnas på olika events och matcher. Iallafall när det var paus spelades det som sagt musik och folk stod upp dansade. Då filmade dom publiken och vi kom på efter ett tag att när kameran kom var det dom som dansade roligast eller skrek och viftade med armarna mest som dom filmade. Och vi lyckade komma med 2 gånger:P Haha! Lite fräckt sådär, speciellt eftersom det är SJUKT mkt folk som är där och tittar! Så för att sammanfatta så föll jag för den roliga stämningen och de faktum att det faktiskt var roligt att kolla på basket:) Så nu är jag härmed ett Celtics fan:p Efter matchen blev det McDonald's innan jag körde Leyro hem:) Och imorrn är det THANKSGIVING! :) Längtar!! Men först måste jag sova. För det blir en lång dag imorgon:) Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0