Back to school!

Efter lite jobb på fredagseftermiddagen åkte jag och hämtade Linda i braintree:) Blev mkt snack som vanligt och middag innan vi körde en sväng till beerworks. Där hade gänget samlats för att säga hej då till ellie. Inte för att hon åker hem utan hon flyttar till New jersey nu i helgen. Iallafall så fick både jag och Linda klart för oss att vår utslängning för några helger sen inte var bortglömd! Gosh dom kan inte ha många utslängningar där! Var ju inte precis så att vi hamnade i slagsmål och skapade kaos där.. iallafall så bestämde managern för att straffa hela gruppen så ingen fick dricka vid bordet.. Antar att det är så det känns att vara trubbelmaker eller nått:P Åkte hem ganska snabbt hem och la oss istället. Idag var det ju ändå upp tidigt för första college klassen på Massbay Community College. En dag full med massa information om usa i ren allmänhet och en massa historik. Och såhär är det. Jag tyckte det var roligt att lyssna på allt vad läraren hade att säga tills historia kom in i bilden. Nog för att historia inte är mitt favortämne men fick även nog av amerikansk historia på högstadiet. Då printade So läraren Magnus in allt detdära. Det är även en rätt lång historia som kräver rätt lång tid att ta sig igenom. Inget man hastar sig igenom. Men annars var det lite kul att sitta i skolbänken igen, sitta i cafeterian och käka lunch och framförallt när jag får göra allt detta med Linda! För helt ärligt, hade vi två gått i skolan tillsammans i Sverige hade vi säkert hållt ihopa och varit plugghästar och seriösa tillsammans:P haha! Efter att vi slutat för dagen korset jag hem Linda till concord innan jag styrde hem igen. Nu på kvällen blev Det även lite jobb. Så nu blir det sängen så man orkar med morgondagen:) Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0