US and A is calling!

I morse gick jag trött och halvt sovande in i badrummet. Väl inne i Badrummet kände jag något som kröp på mej! En ÄCKLIG insekt!! Och vips så var jag vaken till 110 %!!! Jag brukar inte vara rädd för insekter men denna best var ett av det äckligaste jag har sett! Det värsta är att han fortfarande är kvar i mitt badrum.. För jag hann inte få tag på den snabba djävulen! Men nästa gång jag ser han... Kommer inte vara hans bästa tid i livet precis!

Åkte på hästtävling igen! Denna gången med hela familjen! Var där inte så jättelänge, då jag kom dit lite senare med min värdmamma och dom resternade 2 barnen! Men ändå lika härligt! Dessutom var det en större tävling än förra helgen, med en massa fina hästar! :) Får mej att längta ihjäl mej efter att få umgås med hästar igen:P Och ridaaa!






Okej det fanns ingen så bra och underbar som älskade Skay där:P Men det var ändå hästar jag fick se:P

Resten av dagen har bestått av en långpromenad i det underbara vädret och en massa kontakt med världen där hemma! Pratat med pappa, Ricci, och slog även en pling till Farmor! Roligt att höra hennes röst:) Och alla ni andra, bli inte ledsen för att jag inte hört av mej till er, det kommer:) Dessutom har jag även chattat med Jonna en sväng och nu senast med Tackan:) Vilket snabbt gör att jag glider in på en sak som jag glömt!



GRATTIS TACKAN till körkortet!! :) Äntligen:P :) Duktiga du! :) Ser framemot den Skype-daten som vi ska ha på onsdag:)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: jonna

Vi får prata på skaype meed :D<3

2010-05-24 @ 11:02:32
Postat av: marie

Har din värdfamilj egna hästar ? :)

2010-05-24 @ 22:33:32
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0