Två gånger på samma dag!

Jag var bara tvungen att skriva 2 inlägg idag:P För efter förra inlägget så har det hänt saker som gjort mej glad. Som gjort mej mer säker på att allt kommer bli hur bra som helst:)

När jag inte kunde åka in till Boston trodde jag att min dag skulle bli lång, tråkig o dötrist. Men så bestämde jag mej för att gå en sväng runt i området bara för att få lite luft och se mej omkring. Men kom hann bara ut i garaget sen träffade jag på min värdpappa och den ena tvillingen :) Sen fastnade jag där:) Snackade en del med pappan om allt o inget. Sen lekte jag lite med barnen ute på garageuppfarten. Vi ritade med aspaltspennor överallt o hade faktiskt lite roligt:) Tvillingarna verkar vara 2 underbara barn dom med:)

Efter lite lek kom pappan o frågade mej om jag ville prova köra lite. Ni vet här i USA kör dom som galningar!! Dom kör aldrig efter hastigheterna, allting är ja här kör vi typ den hastigheten.. Dom kör om varandra invändigt. Ja ni kan ju tänka er hur det är! Men det gick bra o köra:) Fick se mej omkring o det är verkligen jättefin natur här runtomkring:) dessutom fick jag lite ensamtid med pappan vilket var väldigt behövligt:) Vi fick pratat igenom en hel del saker som jag gått oundrat över sen jag kom hit. Han är verkligen hur hjälpsam som helst! I veckan ska han fixa mej en till addapter tex så jag har 2 istället för bara en:)

Jag har hört av så många nu sen jag kom till det stora landet att jag pratar så bra engelska. Alla tror jag tagit privat lektioner el nått:P Ja man tackar ju, för man vill ju att folk ska förstå vad man säger. Men jag brydde mej egentligen inte så mkt om vad dom sa. För jag ville ju att familjen skulle tycka så, det var viktigast. Men när värdpappan sa likadant, blev man ju lite glad. Betyder mkt att dom förstår mej:)

Imorrn börjar jobbet på allvar. Då ska jag gå brevid den förra au pairen o på torsdag blir jag helt själv så jag har mkt att lära mej på så liten tid:)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Marita

Vad roligt Josefin,du är nog mer social än den gamla aupairen så de har nog anpassat sej efter henne,jag tror bara att dom tycker det är positivt att du är öppen och inte vill gömma dej ikällaren,det ska nog gå bra ska du se.kramar Marita

2010-05-10 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0