Trött!

Som rubriken säger så är jag ganska så trött! Idag har det hänt ungefär lika mkt som igår! Den förra au pairen Jowita har visat mej en massa ställen idag med! Jag kommer nog att älska GPSen sen när hon åkt hem! För hur ska jag annars kunna hitta till alla dessa ställen:P

Jag fick se en annan sida av området som jag bor på! Vi gick på en promenad på eftermiddagen så Jowita kunde visa mej en lekplats som låg i närheten. Och då upptäckte jag lugnet själv bara några hundra meter från huset! det är sjukt fin natur här omkring! Och jag kommer definitivt kunna finna lugnet genom att gå runt där,  Helt amazing! :)

Fick äntligen skypa med mamma! Oboy var kul det var att prata med henne! <3 Och som en liten notis kan jag ju säga att jag saknar huliganerna, lite:)

Imorrn är jag ledig och det kan behövas efter några intensiva dagar!! Och för att ladda batterierna inför torsdagen då jag kommer jobba helt själv för första gången! :)

♦ Joey

ps nu har jag äntligen hunnit med att lägga upp bilderna från NY oxå! Så jag har hunnit ikapp med all uppdatering:) inte en dag för sent:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0