Training school!

Här kommer äntligen lite bilder från tiden på skolan i NY! :)


Det stora flyget :)


Detta var det första jag såg av usa:) Underbart:D







Grupparbete!


Min hund.. El ja meningen var att det skulle se ut som en hund:P


Presenten från värdfamiljen:D


Internationell sing a long. Detta tror jag var Brasilien:)



Tyskarna! Hälften av folket på skolan var tyskar..



Utsikt på kvällspromenad :)





Infarten till Skolan!


Sarah, Jag o Cris! Underbara tjejer:)


Polisen som var och föreläste för oss. Såklart hade han take away kaffe och munkar med sej:P



Kvalitetstid med pojkarna Marco och mathias:) Trevliga prickar:)


Konsiga flingor som serverades på frukosten! Fråga mej inte hur dom smakade! För det vågade jag aldrig göra:P



Byggnaden där vi hade alla lektionerna!





Min lärare Marie:)


Diplom :)



Underbar utsikt från skolområdet :)



Dax för att säga hej då till alla!



Alla svenskar samlade! :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0