The American Dream.

Lever verkligen mitt uppe i den amerikanska drömmen! Mina värdföräldrar är verkligen ett solklart exempel! Träffades under collagetiden, gifte sej och det var det där överstora bröllopet med 400 gäster! Fick 3 barn, båda har varsitt bra jobb och en bra karriärer. Och Dom har ett stort typiskt amerikanst hus! Jag trodde att media förstorar allting med just the american dream! Men det är verkligen som det låter. Precis! Och jag kan inte låta bli att tycka det är liite häffigt att få ta del av det :)

Nu har jag lite långledigt. Ledig fram till tisdag :) Så får se vad man ska hitta på. Hade ju egentligen planerat en resa till New york denna helgen, som vissa kanske hört. Men tyvärr så har den nu inte blivit av. Av olika anledningar, men det kommer:)

Innan ringde in mobil, jag svarade och det var en försäljare som babblade på i 190 om något larm! Jag försökte stoppa henne flera gånger men fick inte en syl i vädret! Jag menar jag behöver inte ett larm när jag bor hos någon annan:P Men hon fortsatte babblade. När hon till sist började säga "tryck 1 om du är lite intresserad, trck 2 om du vill det osv" då insåg jag att det varit en telefonsvarare jag suttit och lyssnat på! Inte konstigt att jag inte kunde avbryta henne:P

Passar på att Gratta min lilla pappa som faktiskt fyller år idag:) Grattis!! :)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Marita

Det var ju synd att det inte blev New York i helgen men det kommer fler gånger.Madeleine och jag ska in till Köpenhamn idag på en liten shoppingtur det ska bli kul.Vad härligt du verkar ha over there.Hoppas du kan hitta på något annat kul på din ledighet.Kram Marita

2010-05-29 @ 08:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0