Tankar.



Min klass från skolan:)

Idag jobbade jag på egen hand hela dagen:) Allt gick över förväntan! :) Men imorrn kommer den stora prövningen då jag är absolut helt solo här i huset:P jag körde faktiskt bil också helt själv oxå! :) Och jag hittade!! Fram och tillbaka från skolan UTAN att köra vilse. Är faktiskt lite stolt över mej själv:)

Men nu när Jowita har åkt och lämnat mej ensam kvar blir det lite tomt. I helgen får jag förhoppningsvis tillfälle till att ragga upp lite nya vänner:) Och då blir det inte lika ensamt. Har även en del att fundera över så jag har väl att göra ändå. Och fixa och dona här i lägenheten måste man oxå börja med! Så det går nog ingen nöd på mej, än! :)

Har dock pratat med trevliga människor på msn och facebook som har gjort att man inte känner sej helt solo på andra sidan jordklotet:)

O jag säger det igen naturen här är faktiskt jättefin! :) Är glad över att hamna på det stället jag gjorde. Nära till storstan men bor ändå utanför city så man har naturen:) Jag ska ta mej i kragen o ta lite bilder i helgen så ni får se själv:)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0