Sista inlägget i Sverige!!!

Sista dagen i Sverige på väldigt länge. Sista inlägget i bloggen på svensk mark! :D Kan fortfarande inte fatta att jag åker imorrn, men det kommer väl skjunka in efter ett tag antar jag :P Men vilken dag jag har haft!

har packat typ hela dagen.. Men har även lyckats pratai telefon med en tjej som kommet vara på skolan samtidigt som jag och fikat med en annan en liten stund:) Väldigt trevliga båda 2 och vad jag har märkt av dom andra svenskarna verkar alla vara vettiga :) Skönt! Packningen slutade dock lite i panik nu här på kvällen. Vägde allting och den stora väskan vägde 34 kg.. Men fick bara väga 32.. Allting som fanns med den ville jag ju ha så var ju sjukt svårt att ta bort något! Slutade med att mamma i princip fick tvinga mej att ta bort något som jag faktiskt kunde köpa där... haha! Sjukt det där att en hudkräm är så speciell bara för att den är från sverige:P Men nu är allting klart! bara datan som ska tryckas ner!

Men nu är det dax att avsluta! Nästa gång kommer inlägget från NY :D Spännande:D Ha det bäst!

ps! Tack alla som har varit här för mej och stöttat mej med uppmuntrande ord och genom att bara finnas till! har lugnat mej många gånger! Så tack till er! Älskar er! <3


Kommentarer
Postat av: Bääääson

Älskar dig Jossie!!!! Det kommer gå hur bra som helst för du är den BÄSTA!!! <3<3<3

2010-05-02 @ 23:54:51
Postat av: marie

LYCKA TILL!!!!! =)

2010-05-02 @ 23:54:57
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Bää igen ;)

Jag ska tänka på dig hela dagen, förutom när jag kör brumbrum bil! :D

2010-05-02 @ 23:55:46
URL: http://johannnau.blogspot.com
Postat av: Frida

Va beredd på en chock när du kommer till skolan. Om du inte klarar av när det är slitet och nergånget så är du ganska körd kan jag säga... Men så jävla kul man ahr dom där dagarn. Sing-A-Longen är skitkul, hur trött och jetlaggad man än är. Lycka till!!

2010-05-03 @ 02:42:53
URL: http://daggny.blogg.se/
Postat av: Anonym

LYCKA TILL ;D

2010-05-03 @ 16:17:02
URL: http://cillihej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0