Den som spar han har.

Åkte till Hannover Mall idag med lill tjejen. Där har dom en spelhall där man kan spela massa olika spel på olika maskiner. När man väl kommer dit ska man lägga in pengar i en automat för att få ut speciella mynt som man sedan kan spela med. Jag hade fått för mej att familjens förra au pair hade sagt 10 dollar och då kunde hon spela ungefär 10 ggr. Så jag stoppar i 10 dollar! Och ut kommer typ 48 mynt!! Jag hade såklart tänkt fel.. Skulle ju vara 1 dollar!! Mitt värdbarn blev ju såklart överlycklig! :P Men jag fick stoppa henne lite och säga att vi fick spara till en annan gång.:P

Satt och målade och ritade med tvillingana idag. Jag ritade en häst. Dom andra två målade väl mest på bordet:P Men för att komma till min poäng: Kolla in mitt resultat! :D Tror aldrig jag lyckats rita en sån fiin teckning förut:P Är han inte snygg?? ;P



Tänkte passa på att nämna att ni får gärna kommentera och berätta om det händer något nytt, roligt el bara något värt att nämna i Sverige, el varifrån ni nu läser min blogg ifrån:) Ni vet det mesta om vad som försigår i mitt liv, men jag ingenting:P Så feel free;P

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

Hej Gomselomsan !



Trodde faktiskt inte det var du som gjort den men vi har ju kända konstnärer i släkten så.....kanske din talang inte kommer fram NU!!!



Love y more than life it self´s

Mamma

2010-05-28 @ 07:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0