Ont i magen!

Ont i magen av allt skratt som jag fått göra idag!! Hela förmiddagen och eftermiddagen idag hade vi väldigt intensiva lektioner! Och här är man typ trött mitt på dagen men blir pigg fram emot em! Konstigt känns det men det är väl tidsskillnaderna som gör det! Sen har lektionerna idag varit ganska så sega. Saker som jag redan vet har sagts.. Och vi hade även ett grupparbete där skulle vi samla information om hur barnen beter sej utifrån den åldern vi ska passa. Jag hamnade bland 8 åringarna. Och en väldigt tråkig grupp! 2 tyskar som bara snackade med varandra... Men vi gjorde snabbt vad vi skulle göra sen gick jag runt och hjälpte alla andra:P Mkt roligare:P

Efter kvällsmaten, hade vi föreläsning av en polis! Han var rent ut sagt så jävla rolig!! Han pratade lite om vad man inte fick göra i usa och om regler o grejer! Men gjorde ett kanske rätt så tråkigt ämne roligt :) Roligt börjar vi au pairer som är här oxå ha! Vi har lärt känna varandra lite mer och börjar kunna vara lite mer som oss själva:) Och gud vad jag har skrattat!! Var länge sen jag gjorde det såhär mkt! :) Mitt hederliga gosedjur har oxå fått ett nytt smeknamn.. körven! Och han har gjort så att många fått ett gott skratt här idag:P Stackars lilla korven:P Men han gillar att alla tycker om han! :)

Efter alla föreläsningar idag så gick vi ner till affären här i "byn". Dom hade visserligen stängt. En timmer för tidigt.. Men men:P Sen skulle jag o en svensk tjej som heter Sarah få svensken mathias och tysken Marko med oss på karokee kväll. Men klockan blev lite för mkt och vi var rädda att inte kunna komma in på området igen, eftersom grindarna stängs kl 23. Men vi hade trevligt ändå:) Man måste verkligen dra igång killarna, som blir ganska tillbaka dragna av att umgås med typ 38 andra tjejer:P

Tyvärr är internet fortfarande så himla trögt! Det sitter typ 20 pers där det finns bäst teckning och där fick ingen någon kontakt överhuvudtaget!  Men jag står nu på mitt rum, med datan uppe i våningsängen och står upp och skriver:P Allt för att få er där hemma uppdaterde:P MEn tyvärr inga bilder idag heller.. Tror jag får fixa dej när jag kommit till familjen. Men bilder kommer:) Det lover jag er:)

Imorrn är det NYC :D :D :D

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej Josefin.

Tittar på din blogg varje dag för att se hur du har det,allt verkar ju vara bra,Va kul för dej.Lycka till i fortsättningen kramar Marita

2010-05-06 @ 08:03:23
Postat av: Mamma Maggan

Hej Gomselomsan !

Var rädd om korven och jag vet att alla gillar honom för det är ju jag som skapat han, från död till levande.

Kul det där med familjen, att de verkligen tänker på dig. Det känns verkligen urbra.

Ha nu det bäääääääääst i NY och ta vara på dig.



PS: Du vet väl att ett skratt förlänger livet så nu kan du leva i 100 år minst.



Love y more than life it self´s

KRAMAR Mamma

2010-05-06 @ 23:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0