NEW YORK!!!

Här kommer bilderna fån NY! Som jag sagt innan! Det går inte att beskriva med bilder! Men jag gör ett försök:)



En och en halvtimmes färd in till New York City. man fick försöka underhålla sej själv:P


Alla gråa prickar som man ser. Det är gravstenar! SJUKT stor kyrkogård! LÄSKIGT, jag vet!!


Dom kända taxibilarna!


Utanför Central Park!


Alla affärer finns. You name it and they got it!


Empire State building!


Det liknar en vanlig ombyggnadsplats, men det var här som World Trade Center brukade stå...



Glad över att äntligen få uppleva NY!! :D





Frihetsgudinnan!





Underbara gänget!


Uppe på 65:e våningen i rockfeller center! Utsikten var underbar!





Imponerande!


Empire State Building!


Utsikten från rockerfeller gjorde så man blev stum. Mållös!


Time square! Synd jag inte fick uppleva det när det va mörkt! Men ska dit igen!! :)



Fler bilder kommer komma upp på facebook! :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0