Life is good!

Jag fick min sovmorgon! Äntligen:) Men hade ställt klockan på 11 för jag gissar på att om jag hade kunnat så hade jag sovit hur länge som helst!! :P Har tvättat lite idag tråkgöra som måste göras! Har ju inte tvättat sen jag kom till usa så det var på tiden! :) Framåt sen em lånade jag en bil och begav mej ut på en tur!



Jag körde runt i minst en timme. Visste inte vart jag skulle men det spelade ingen roll! Musiken på hög volym och solbrillorna på! Kändes så jävla underbart! Ville bara skrika av lycka! :)



Alla kör som galningar men håller man sej i bakrunden o låter alla idioter bråka så klarar man det utan problem:P



Efter att kört utan något mål och jag sedan lyckades hamna tillbaka i den stan där jag började, så knappade jag in vägen till närmaste strand på GPSen! Väl framme gick jag på en promenad, åter igen Underbart:) Var väl inte precis badväder. Men kan tänka mej hur fullsmockat där kommer vara när sommaren kommer på riktigt!






På vägen hem körde jag lite fel o så.. Men GPSen tog mej hem säkert! :) På vägen lyckades jag köra förbi en bil där det stod "Life is good" :) O javisst är inte life good! Jag tycker då det! :D

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0