Ledig!

Fick jag den efterlängtade sovmorgonen som jag ville? Ni vet en sån sovmorgon när ingen väcker en och ingen klocka ringer. Svar: Nej! Eller jag ska egentligen inte klaga:P Vaknade halv 11 av att Jowita hade tänt överallt och snackade i telefon:P Men jag förstår Jowita som har en del saker att hinna med innan hon åker hem imorgon! Men ändå. Jag hade behövt sova ut. Men jag får nog tillfälle i helgen:)

Jag har inte åstakommit speciellt mycket denna dag. Vädret har varit uselt och jag är fortfarande trött som en gris. Eller gris är kanske fel beskrivining men jag tror ni fattar! Jag rotade igenom alla lådor och skåp i köket och insåg att det fanns redskap för en hel stor familj här! Jag har bakmaskin, fritös, x antal toastmaskiner, kaffebryggare you name it! Inte för jag vet vad jag ska med allting till, men vem vet en dag kanske jag är glad att jag har så mkt saker:) Enligt Jowita fanns det ju inte heller några stekpannor och verkligen inga stora skålar heller. Men jag hittade MINST 5 skålar och 4 stekpannor!

Mina tankar har snurrat idag om hur jag vill inreda mitt hem här när jag väl blir själv. Tror jag måste söka upp närmaste ikea och en inredningsbutik iallafall:) En sak som är säkert iallafall är att jag ska ta bort en del av alla stolar som står här! Jag skojar inte när jag säger att jag har 11 stolar! :P

En sak till jag också har upptäckt under dagen är att jag har runt 300 olika amerikanska tv kanaler.. varför? Vad ska någon med så många kanaler till? :P

Nu ska jag mentalt förbereda mej inför imorgon då jag, mina damer och herrar, ska jobba för första gången själv! Jag ska köra bilen för första gången själv och jag ska hitta vägen till tvillingarnas skola i tid.. Jag önskar mej själv lycka till och ni kan ju hålla tummarna för mej att allt går som det ska:)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0