Jag tror jag älskar det!

Jag måste säga att mitt första intryck av Boston var lite av en besvikelse. Jag hade förväntat mej lite mer. MEN sen kan det ju oxå bero på att när jag första gången såg Boston, var det dagen efter jag kom hit. Jag träffade typ 100? olika au pairer på en och samma gång. Och det spöregnade!! Tunnelbanan var kaos och jag kom hem helt dyngsur! :P Jag har nu spenderat lite mer tid med Boston och  idag klev jag upp tidigt, satte mej på tunnelbanan redan halv 9 och  spenderade en heldag inne i Boston! Och jag måste erkänna. Jag tror jag älskar denna staden!!!

Har gått omkring hela dagen i det fina vädret och sett så mkt som möjligt av boston! Haft riktigt trevligt och roligt idag och det är med ett leende på läpparna jag nu sitter här:) Klockan är nu 11 på kvällen och jag kom väl glidandes in med bilen för ungefär en halv timme sen. Så det blev verkligen en lång dag. Men det var det verkligen värt!!

Jag skulle gärna vilja lägga ut lite bilder och berätta mer om min dag, men för att vara helt ärlig så orkar jag inte! Tänkte titta lite på tv och sen gå bums till sängen! Och jag tror att jag kommer sova gott inatt:D Så jag låter alla mina läsare få vänta lite med att höra om allting. Tills imorgon, då tar jag mej an det:)

Jag hoppas allting är bra därhemma! Vad jag ha fattat har ni under dagen haft regn? haha kan jag inte låta bli att säga:P Vi har ju lixom haft nästan 30 grader idag och solsken:P Men sov nu gott allihopa:) Och jag antar att jag nästan får säga god morgon till alla i Sverige. För det är nog inte många timmar kvar tills ni vaknar till liv:) <3

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0