Jag skryter!

Jag börjar med att skryta att vi idag har haft runt 30 grader hela dagen! Inte illa! :) Jag lixom hoppade över våren helt detta året och kom direkt in på sommaren efter vinterns kalla dagar! Men jag klagar inte på det inte, faaast jag gillar ju våren skarpt:P Enligt amerikanarna har sommaren inte ens börjat. Så kanske är det en Amerikansk vår jag nu upplever:) Frågan bara är hur varmt det väl kommer bli när sommaren kommer? Det återstår och se..

Jag fortsätter att skryta med att det är inte illa att kunna vara på stranden och gotta sej samtidigt som man får betalt och har en trevlig stund:) Det gjorde jag nämnligen idag:D Dessutom så blir barnen glada och nöjda när dom får simma och bada. Känner kanske igen det lite.. hehe!

Imorrn är jag ledig, och då hade jag tänkt göra något som typ gå i affärer el nått. För min hud bör nog vila från solen för en dag.. Jag är röd som en kräfta och gör jag som jag egentligen velat, nämligen lagt mej på stranden en hel dag och bara slappat, så kommer nog min hy bli som ett rött russin innan halva Juni gått..

Nu ska jag helt enkelt låta bilderna tala. Bilder som jag egentligen skulle lagt upp igår från när vi var på Zoo. Men men :) Här kommer dom iallafall! Bilder som ni redan själv kanske sett typ 1000 gånger som ungefär ser likadana ut, men ni får helt enkelt stå ut med det igen:P 



 


Han ryter mot mina värdbarn:P haha kanske han sa till dom att dom skulle skärpa till sej lite?:P Det funkade iallafall:P









Har alltid velat ha en giraff! Mitt dilemma är tyvärr vart sjutton jag ska ha den någonstans..



Den stirrande gorillan!

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0