Here we go again!

Just nu är jag sur för hade precis skrivit ett ganska så långt inlägg om allt och inget, men det inlägget verkar ha flygit ut i rymden el något sånt! Så jag gör väl ett nytt försök men håller mej kort denna gången. El åtminstonde ska jag försöka med det..

Dagen har rullat på som dom gjort alla andra dagar här, bra. Jag körde fel när jag skulle ta lillflickan till en lekplats i grannstan.. Om till och med en 4 åring undrar vad jag håller på med är det illa. Men vi hittade till sist:) Jag var glad för att äntligen jag fick se något annat. 4 åringen var glad över.. Och håll i er nu! Vippbrädan! Tänk vad så lite kan göra för för ett barn.. Hon satt där i 1 och en halv timme. Utan att knappt rubba sej. Inget annat var roligare. Och hade hon gått därifrån kanske någon annan tagit vippbrädan från henne.. Ja jag kanske får lära henne ett och annat om att man ska dela med sej av saker. Det är nog en sak som är säkert!

Min värdmamma överraskade mej genom att komma hem redan kl 3:) Så jag hade kunnat gått av mitt pass då och gått ner till mej. Men jag tyckte det verkade för tråkigt så jag valde att jag stannade kvar. Joinade min värdmamma, nana och grannes samtal. Ganska så kul att höra när grannen snackade om hur lite pengar hon hade lagt på sina utelyktor, bara några 2000.. Och att hon precis köpt nya golfklubbor för bara 9000. Sen hade hon ju fått köpt nya golfklubbor och bagar åt sina 3 barn och allting var ju sååå billigt. Ja dom rika dom kan! :P

Det får bli allt för idag. Förhoppningsvis lyckas jag lägga ut mitt inlägg denna gången. :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0