Handling.

Egentligen så jobbar jag nu. Men barnen ligger och sussar sött i sina sängar, så istället för att bara sitta och glo så passade jag på att hämta min dator för att uppdatera er lite:) Har alltså jobbat kväll idag. Efter att föräldrarna lämnat huset så blev det, kan jag säga, kaos! Barnen flög runt i huset som yra höns! Men till sist lyckades jag lugna ner dom och allting har faktiskt gått jättebra:) Fasade lite för hur det skulle gå när dom skulle lägga sej, men inga större upplopp där inte. Tack och lov:)

Begav mej ut med bilen innan idag! Och det är något med att köra bil i usa som gör att mitt hjärta slår lite extra fort:P Jag bara älskar det! Denna gången skippade jag GPSen helt och hållet och jag lyckades faktiskt inte alls köra vilse:)

Hamnade till slut på Walmart. Är inte riktigt säker på stavning där, och är helt enkelt för trött för att kolla upp det:P Iallafall så var min ide att jag skulle handla lite solskydds kräm och after sun lotion. (Ja mamma nu har jag 30 i solskyddsfaktor istället! Får se om det hjälper:P ) Förra gången jag va i den affären kollade jag mest på vad dom hade i mat väg. Men nu utforska jag hela butiken, och jag säger bara OJ OJ OJ!! Billigt jämfört med hemma!! Handla för ungefär 150 dollar ca 1300 kr. Men skit vad mkt jag fick med mej för pengarna!! Solkräm, after sun lotion såklart! Men även schampo, balsam, tvål, en papperskorg, lite saker till "mitt hem", en ny pyjamas och en film bla. Jag hade inte fått hälften av grejerna hemma för samma pris! Okej kanske på ullared, med det är bara Ullared Morgan som handlar där varje dag... :P Men filmen iallafal var "dear John" ! Som jag nu så länge har velat se! Missade den på bio i sverige och ända sedan jag kom till USA har jag flera gånger stått med den i handen. Men nu tyckte jag att jag förtjänat den:P :)



Ser verkligen fram emot att se den:P Jag antar att jag kommer böla igenom den:P För har hört att det är gråt varning på denna filmen:P

Min värdpappa undrade nog vad jag hade hittat på när jag kom hem. Jag sa att jag bara skulle iväg och handla solkräm men kom hem med flera kassar med saker:P haha! Turister tänkte han säkert:P

Pratat med Mormor idag med:) Kul att höra hennes röst och veta att dom mår bra där hemma i norra sverige:) <3

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: bää

GUD SÅ BRA DEN ÄR!!!!!

men jag grät hela filmen igenom

2010-05-30 @ 12:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0