Gör framsteg!

Jag gjorde det!!! :D Jag körde hem från barnens skolan UTAN GPSen!! :D Fick till och med en applåd av barnen när vi kom fram:P Jag har även varit på min första riktiga såkallade "playdate" :) Det var barnens kusin och deras moster som inte bor alls långt från vårt hus som kom och lekte med oss:) Lite roligare att umågs med en vuxen person för en gång skull:) För övrigt har dagen med barnen gått utmärkt!! Väldigt förvånad över alla fråmgångar:)
Tänkte visa lite bilder från min promenad i helgen:) Så har ni fått sett lite om hur omgivningen ser ut:P Även fast detta inte är det man vanligtvis ser:P



Att gå rakt ut från ett stort villaområde och ut på en ganska så öde väg var lite chockerande i början:P



Flygplanet som ni ser, är ett monoment från första el anda världskriget, då ett liknande flygplan faktiskt kraschade på just denna platsen..






Ut i skogen!



Där skogsvägen tog slut hittade man, ingenting:P

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Marie

kul o se bilder :D får en riktigt sommarkänsla!

2010-05-20 @ 11:04:52
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0