Good day!

Som ni kanske kan se är inte rubriker min starkaste sida:P Men det är nog helt enkelt stå ut:P Iallafall så har ännu en dag gått här i USA. Vädret har varit underbart idag med! Så varit ute med lillen hela dagen! Tyvärr fick jag inte henne att åka någonstans så vi var bara på baksidan av huset. Lekte allt möjligt och speciellt gjorde hennes favoritsysselsättning nämnligen leta efter spindlar:P Sjöng en del svenska sånger för henne vilket hon tycke jag sjöng alldeles underbart:) Jag börjar tro att jag faktiskt är en bra sångare, nu har både min lilla syster och mitt värdbarn sagt så och då borde det väl vara det slutgiltliga el? haha! Annars så har dagen gått jättebra med alla barnen:) Haft riktigt trevligt:) Såhär kan det fortsätta tycker jag :D

Har jag förresten nämnt att min familj har en utomhus bubbelpool??? Nä det har jag nog! Då skriver jag det nu:P haha! Kom på det igår! Hade inte sett det innan! Tydligen är den sönder för tillfället, men dom ska laga den i veckan:) Uppvärmd o allt. Inte illa;P

Såg även årets första fjäril idag :D Och när jag tänker efter kommer jag inte ihåg när jag senast i sverige såg en sån! Kanske kan bero på att hela förra sommaren jobabde jag nonstop under dagarna! Har iallfall nu lyckats se en:)

Nu har jag precis haft möte med min LCC och mina värdföräldrar! För er som inte vet vad en LCC är så är det som min kontaktperson här i USA. Jag kan kontakta henne om jag har några frågor el problem. Hon är ju oxå LCC för mina värdföräldrar så det fungerar för oss alla. Men i vilket fall som helst så är hon jättegullig:) har hört skräckhistorier om att LCCna kan vara ganska så konstiga och man inte alls kan vända sej till dom. Men inte min:) Pratade iallafall genom genom allting om regler och grejer idag. Fick även IGEN beröm för min engelska.:) Min värdmamma sa att jag pratade lika bra som en som ursprungligen kom från USA:P Och att ingen av deras förra Au Pairer ens varit i närheten av mej. Visst deras tal kom ju efter någon månad men jag är tidig:) Så 1-0 till Josefin :D

Avslutar mitt inlägg med en ganska så misslyckad bild på mej med min " I love New York" tröja! Kom ju på att ni inte fått se den:P och eftersom jag är så stolt att jag lyckats skaffa en så är det bara tvunget med en bild:)



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0