Fortsätt simma!

Idag har jag väl inte haft en av mina bästa dagar precis. Men det är väl så allting är. Det går upp och det går ner! Dagen började bra dock! Mötte upp min värdmammas syster på morgonen. Vi skulle samåka till T-ball som småflickorna ska gå på nu 4 veckor framöver. För er som inte vet vad T-ball är så är det en variant av baseball fast för mindre barn, då dom får en pinne att slå bollen ifrån osv:) Vi lyckades dock komma en halv timme försent till lektionen för trafiken var fruktansvärd! En färd som skulle ta 15 min tog 45 min!! Men vi kom fram till sist:) Och efter lektionen släppte vi in barnen i ett stort lekrum som dom hade brevid. Där hade dom det mest till och med hopptorn:P :) Hade jag varit ett litet barn och fått gå in där hade jag aldrig velat gå därifrån;P

Min värdmamma kom hem tidigt från jobb idag med så jag slutade väl runt halv 4. Sen började min dåliga dag, el kanske min dåliga kväll. Vad vet jag. Jag bestämde mej för att gå på en promenad för att sligra tankarna. Men då kunde jag inte hitta mina nycklar!! Och eftersom jag får panik av att inte hitta saker så rotade jag igenom hela lägenheten utan resultat!! Hade inte familjen varit iväg så hade jag gått ut ändå. Men eftersom alla dörrar går i baklås här vågade jag inte de. Ville inte sitta utomhus i flera timmar direkt. Jag satte därför fram mitt fotspa och slog på greys anatomi vilket lugnade mina nerver. :) Sen hade jag även ett samtal med älskade Nadja som jag gick på skolan med:) Det gjorde susen:)

Tro nu inte alla där hemma att jag mår dåligt el nått sånt. Jag har bara haft en dålig dag! Det har alla! Men jag är faktiskt glad. Lycklig! Ibland glömmer man bort att man faktiskt är i USA och living the dreaaam;P Men när man blir påmind av det så försvinner allting annat och livet bara leker:)



Kan ni förresten se vem tjejen i rosa liknar?? Gissa!! ;P

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Anonym

UGLY BETTY !!!

2010-05-22 @ 16:47:04
Postat av: Anonym

UGLY BETTY !!!

2010-05-22 @ 16:47:31
Postat av: Anonym

Hoppas du hittade dina nycklar kram Marita

2010-05-22 @ 16:50:22
Postat av: Anonym

haha ugly betty

2010-05-24 @ 17:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0