!!!

jag har kommit fram till min vardfamilj nu! :D Jag har inte fatt min internetanslutning an sa jag lanar en data av familjen nu :) Och allt har verkligen gatt hur bra som helst!

Allt var valdigt hetsigt i morse med allt som skulle hinnas innan vi skulle med bussarna kvart over 9. Och vi hade knappt tid att saga hej da till alla! :( Bara en snabb kram o sen bar det ivag! O aven fast det kandes skont att lamna skolan bakom sej sa var det lite sorgligt nu nar man kommit in i allting! Kommer sakna manniskorna dar och faktiskt sakna att bli retad for min skanska:P haha!

Men iallafall sa var vi i Boston en halv timme tidigare an planerat! Kom dit halv 3. O gud var nervos man var!! men nar vi kom till busstationen var det ingen dar.. Inte ens LCCn fran Cultural Care Au Pair hade kommit. Sen sag vi en BMW cabbe komma korande o som stannde o pratade med busschafforen. Alla trodde de var LCCn men na det var min Vardpappa!! Sa jag blev hamtade forst och fick aka hem till familjen i en BMW cabbe!!! Det kandes valdigt lyxigt!! :D Har ju aldrig ens suttit i en cabbe forr:P

Val hemma hos familjen fick jag ett fint valkommande av mamman o tvillingarna och saklart den trevliga Au Pairen som dom har haft. :) Jag fick se vart jag skulle bo och ja jag kan ju inte klaga!!! Fint kok, vardagsrum, stor mjuk sang! 2 stora gradrober och en fin toalett :) Jag tror jag kommer trivas som fisken i vattnet :D

En av tvillingarna skulle pa fotbollstraning sa jag blev forfragad om att fa folja med. Sa det gjorde jag. Ganska skont att det bara blev familjen som akte, sa jag inte hade au pairen dar hela tiden. Men vi hade det jattetrevligt! O den minsta ar hur gullig som helst:) Nar vi satt i bilen hem skrek hon till mej Josefin you're Awsome :P

Val hemma grillade vi o kakade alla tillsammans:) Jag fick en present till :P Lite bas saker som shampoo, hudkram mm fran ett ganska sa kant och dyrt marke tydligen:) och dom fick mina presenter vilket dom tyckte om!! Barnen alskade allting :)

Fram tills nu har jag packat upp. Och nu ska jag lagga mej i min nya sang :) Med ett leende pa lapparna. For detta kanns bra :) Imorrn ska jag in till Boston o traffa en massa Au Pairer! Det ar tydligen nagon form av tavling dar da :) Sa jag far hoppas att jag traffar nagra nya trevliga friends :)

Jag ber om urakt for att jag inte kan anvanda alla svenska bokstaverna. Men nu lyckades jag anda beratta lite om hur allting gatt :) Hors igen imorrn! Forhoppningsvis bloggar jag fran min egna dator da:)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

Guuuuuuuuuuuuuuuuud vad skönt det känns att de är bra och trevliga. Kul att de gillade sakerna dina, du har ju lagt ner mycket möda på att det skulle bli rätt. BMW, jo jag tackar jag, nu får du väl äntligen känna dig lite rik med märkessaker osv.

Verkar vara trevlig lägenhet oxå, hoppas att du sov skönt i natt.



Love y for ever

Mamma

2010-05-08 @ 10:21:14
Postat av: Marita

Jag håller med tösen ,du är awsome Josefin kramar Marita

2010-05-08 @ 14:59:29
Postat av: moster Karin

Härligt att allt verkar bra, och att du själv verkar trivas. må så gott kramar från Karin.

2010-05-08 @ 16:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0