Det var värt ett försök!

Hahahaha ha HA! Det är det ända jag kan säga angående mitt försök om att ta mej till det stora köpcentrumet idag! GPSen ville inte hitta det så jag bestämde mej för istället inspektera HELA matbutiken och se om det fanns några vettiga saker att inhandla. HAHAHA säger jag om den tanken. Jag kör och kör och hittat till vad jag tror är mataffären.. Men nä. Det var min lilla stads egna affärsställe. Där dom har allt från möbelaffär till klädesbutiker. Jag gick in i 3 butiker innan jag satt mej i bilen igen... Det bara regnade och regnade så hade inte dirket någon lust att gå till affär till affär och bli dyngsur på köpet!

Så jag gjorde ett nytt försök med GPSen. Slår in Stop and Shop som mataffären heter och kör dit! Tror jag kommit rätt så ställer bilen tar en kundvagn och går glatt in.. MEN!!! Det var tydligen en allt i allo affär. Hade inte så värst mkt mat och inge frukt el grönsaker, men destomer elektroniksaker, toalettprylar, diverse inredsgrejer mm.. Jag bestämde mej för att ändå kolla in det dom hade i mat väg.. Och efter 40 min och gått igenom 5 olika gångar gav jag upp! Betalade och körde hem! Nä jag önskar jag kunde programera in alla vägar och ställen i min hjärna så jag slapp köra fel väg och till fel butiker! Men som sagt. Det var väl värt ett försök. Kom ju inte hem tomhänt precis!

Väl hemma så var nana och papa här! Alltså morfar och mormor. Tittade genom en hel del bilder på datan med dom och jag måste faktiskt säga att det var riktigt kul att få ta del av det! Bilder från när den lille föddes, dop, födelsedagar, släkträffar, resor ja allt:) Grymt kul:) Och lille nana kommenterade varje bild så jag skulle hänga med:)

Jag måste tillägga att jag för tillfället är GRYMT avundsjuk när det nu på facebook snackas om bal och student på önnestad! Får mej att önska att jag kunde få göra om allting igen! Var en sån sjukt rolig tid!! Men nu är jag här och bygger nya minnen och upplevelser. Jag kommer säkert sitta hemma i Sverige om några år och få en tår i ögat när jag tänker på min USA tid. Och önska att jag kunde ta mej tillbaka hit. Så det är lika bra att jag njuter - så länge det varar :)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: bäääää

Saknar dig <3

Jag klarade skrivningen idag iaf, sen får vi se hur resten går.



kärlek och åter kärlek till dig

2010-05-20 @ 19:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0