Det drar ihop sej!

Jag har typ en och en halv dag kvar i älskade Sverige! det är verkligen helt overkligt att jag vid denna tiden om 2 dagar i NY !! Det är helt sinnes! men det ska bli så otroligt roligt:D Allting är under kontroll. Ja eller inte min packning:P haha det är verkligen ganska panik med den biten! Men det börjar bli lite ordning iallfall:) inte alls lika rörigt som det varit! ska nog ordna sej :) 

igår hade jag avskedsmiddag men mina underbara vänner :) <3 fick så fina saker från dom! Vill verkligen ta med allting jag fått, och ska göra mitt bästa för att allting får plats:) Men verkligen en lyckad kväll :)

just nu sitter jag hos pappa för sista gången på att långt tag. har käkat god middag och lite så:) även fått pengar av dom :) och det tackar jag verkligen för :) <3 dom kommer verkligen komma till nytta :P

Skriver ett sista inlägg imorrn, sen kommer jag skriva från USA :D de ni:) Ha det bra!

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

Gumman jag hoppas innerligt att du kommer att trivas och att allt går bra. Roliga tider väntas och du kommer att komma tillbaka med mycket i din ryggsäck som du kommer att ha nytta av hela ditt liv. Men du, jag kommer att sakna dig och glöm aldrig att jag "Love y more then life it selt"

Kramar från Mamma

2010-05-02 @ 23:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0