Bara för att.

Okej, jag har fått reda på hur internet funkar så nu kan jag faktiskt använda internet fran min egna dator. Men addapter har jag ännu inte lyckats fixa så jag skriver ett snabbt inlägg med det sista batteriet som jag har på min egna dator:P Saknade dom svenska knapparna:P

Men idag har allt varit lugnt! Fick sova ut vilket var underbart:) Varit uppe o snackat lite med min värdmamma och hon är verkligen hur trevlig som helst:) Barnen började dra i mej så fort jag visade mej så jag antar att det är ett bra tecken. Den ena tvillingflickan håller dessutom hårt i lilla gubben nallen som jag gav till henne :) Ett bra tecken tycker jag :)

Skulle egentligen träffa svensken Linda idag i Boston men har inte tillgång till bil för tillfället. Mina värdföräldrar har fullt upp och den forna Au Pairen är ute på drift. Det är faktiskt Mors dag här i USA idag sådet vankas gäster ikväll:P Värdmammans föräldrar kommer på middag:P och jag vill inte be dom mitt i allt stök att köra iväg mej till tågstationen.. Bussar existerar tydligen inte här heller o att gå är inte ett alternativ om jag inte vill gå vilse:P Så jag får spendera lite tid för mej själv idag. Kanske smälta allt som hänt den senaste tiden. Kanske gå på en promenad och utforska området. Sen får jag väl gå upp till familjen senare idag och presentera mej för mormor och morfar:P

Har även hunnit med att skypa för första gången med pappa marita o syster. Vilket var skoj :)

Sen vill jag passa på att säga att det är extremt kul att även mormor och Torsten hittat till min blogg också:) Nu kan även Norrland vara med och se hur jag har de:) Kram på er:)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men åh nu får jag panik! :O Köpte mina där och vill ju verkligen veta om de funkar. Köpte du med bara en som du har testat eller köpte du fler?

Min är också olika uttag och det står ju att de SKA funka i USA. -.-

2010-05-09 @ 21:32:03
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: malin

Jaha, ja men jag ha hört många från clas ohlson som inte funkar, hittade en annan tjej som åkte förra veckan som köpte sin på en sida, den funkade för henne, så jag kör nog på den :D haha! ja jag hörde man kunde köpa där, men det är ju tråkigt när man trodde de skulle funka och så gör de inte de ,;S

2010-05-09 @ 21:59:45
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag köpte på mig 3 stycken så jag skulle ha. Men får väl ta o byta dem då och köpa på ett annat ställe ;)

2010-05-09 @ 22:05:00
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att höra din röst på skypen även om kameran inte funkade men du såg oss och lilla Messi kramar Marita

2010-05-09 @ 22:48:45
Postat av: Anonym

Tänkte skriva ut bloggen dag för dag så farmor kan läsa kram igen Marita

2010-05-09 @ 22:50:04
Postat av: Mamma Maggan

Läget tjejen ?? kul att höra din röst kväll då du ringde. Miss u like hell, men när du ringde så var tvillingarna igång som vanlig och sedan håller vi på att göra iordning lägenheten till försäjning, nostaligst och jag kan väl gråta emellanåt men detta blir mycket bättre, du vet ju att jag är en nostalgiker så ..........vad skall jag säga..... precis nostaliskt....typiskt mig.

Skönt att höra ikväll när vi pratade att det var bra, packade dina saker från rummet idag och grät, finns ju ingen mer än du som luktar jossan och häst samtidigt så gott som dig. Love y more than life it selt, more than gud it selfs, men skit nu i mig och lev livet gumman, ja du vet vad jag menar även fast jag är nostalisk så vet du vad jag menar, tvillingsjälar emellan.



Love y more than life it self´s, and 2.

Mamma

2010-05-10 @ 01:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0